جمع آوری کمک مالی برای ساخت صحن حضرت زینب(س)

در گردهمایی «طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (سلام الله علیها)» که عصر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک برای ساخت این صحن جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ 03 June 2023

به گزارش تابناک قم، گردهمایی طلایه داران ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (سلام الله علیها) عصر امروز با حضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: امروز با مشارکت زائران و مردم قم در مسجد مقدس جمکران بیش از ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک برای ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (سلام الله علیها) جمع آوری شد. 

رضا حافظی افزود: عملیات ساخت این صحن و شبستان در کربلای معلی از سال ۹۴ آغاز شده است و اربعین امسال مرحله اول آن به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است صحن و شبستان حضرت زینب (سلام الله علیها) در محل اصلی واقعه عاشورا در ضلع جنوب غربی حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) از باب الراس و باب القبله تا تل زینبیه و خیمه گاه به مساحت ۵ هکتار با هدف ایجاد فضای مناسب زیارتی، رفاهی و خدماتی برای زائران ساخته می‌شود.

علاقمندان برای مشارکت در ساخت این صحن و شبستان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۵۳۵۴ نزد بانک سپه واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار