کمبود آب مهمترین چالش پیش روی اردبیل

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶ 11 January 2023

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است، اظهار کرد: کم آبی یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان است.

وی افزود: به منظور تأمین امنیت آبی استان و پیرو پیگیری‌های قبلی در دیدار با مسئولان برای امر آبرسانی آب شرب اردبیل موفق به اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مطمئن و فرا حوضه‌ای شدیم و قرار بر طی روال اخذ ماده ۲۳ از برنامه و بودجه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تلاش‌های انجام شده در مجلس دهم برای اخذ ردیف بودجه آبرسانی به شهر اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی با مدیرعامل شرکت آبفای کشور پیگیر انجام تعهدات و تخصیص و پرداخت اعتبارات به پروژه‌های آب و فاضلاب اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز هستیم.

بدری با ابراز نگرانی از فرونشست دشت اردبیل به دنبال اضافه برداشت‌ها تصریح کرد: نمایندگان استان آماده هرگونه همکاری با بخش آب برای تقویت برنامه‌ها در این حوزه هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار