سرمربی تیم فوتبال نساجی: منتظر یک برد دل انگیز عستیم

کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 10 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز در جام حذفی فوتبال کشور با حضور شیردل مدیر رسانه ای هیات فوتبال مازندران، طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز و مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران به میزبانی بابلسر برگزار شد. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی: منتظر یک برد دل انگیز عستیم  


طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در این گفت و گو بیان کرد: جام حذفی جام شگفتی ساز است و با نگرش حرفه ای میخواهیم روند مثبت را با بازی جوانمردانه بدست بیاوریم ، با توجه به اینکه دو تیم رزومه خوبی در قهرمانی جام حذفی دارند، سعی بر این است تا با نگرش قوی و قدم محکم در این راستا تیم را به اوج برسانیم.

وی افزود:عدم حضور هواداران در کنار زمین تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان داشته اما سعی بر این است تا قابلیت و سطح کیفی بازی را ارتقا دهیم و بردی شیرین برای مردم شیراز به ارمغان بیاوریم.

در ادامه مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:

با توجه به شکست این تیم در مقابل پرسپولیس، سعی کردیم بازیکنان را هم از لحاظ ذهنی و هم فیزیکی ریکاوری کنیم و تمرکز را در صدد یک بازی هوشمندانه بگذاریم.

وی تصریح کرد: شکل و تاکتیک های این تیم را تغییر نمی‌دهیم و با توجه به توانمدی های تیم حریف ترکیب را می چینیم و سعی بر این است تا برد خاطره انگیز را برای طرفداران این تیم بسازیم 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار