در استان همدان؛

بهره مندی ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی از خدمات گاز طبیعی

۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی در استان همدان از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲ در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 02 January 2023
۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی در استان همدان از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲ در دست اقدام است.
 

به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و ۴۵۲ انشعاب لوله فولادی و لوله پلی‌اتیلن گاز در استان همدان نصب شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۳۱ کیلومتر شبکه‌گذاری در خطوط تغذیه و توزیع افزوده شده است.

صادق محبی نظر به اقدامات انجام شده در زمینه گازرسانی به صنایع نیز اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۴۵ مشترک عمده و فوق‌عمده، ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲، شهرک صنعتی سفالکاران ۲ و شهرک صنعتی صالح آباد نیز در دست اقدام است.

  • او از تحقق ۱۸۰ درصدی گازرسانی صنعتی در راستای توسعه استان و حمایت از واحد‌های تولیدی خبر داد و تأکید کرد: از تعداد یک هزار و ۱۰۸ صنایع ۶۱۷ صنعت گازدار و ۸۵ صنعت در دست اجرا و ۱۳۰ صنعت نیز به دلیل معارض‌ها به تعویق افتاده است.

محبی‌نظر با بیان اینکه برای رفع مشکل معارض‌ها اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌هایی برای تسریع در گازرسانی و آسیب‌شناسی موانع عدم تحقق گازرسانی به صنایع و محور‌های صنعتی تشکیل شده است.

او گفت: طرح گازرسانی به شهرک صنعتی جهان آباد و پتروشیمی ابن‌سینا با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان طراحی شده و تلاش داریم این طرح مهم در دهه فجر کلنگ‌زنی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: افتتاح گازرسانی به ۵۵ واحد صنعتی و دو روستای نادرآباد و حیدرآباد شهرستان اسدآباد و کلنگ‌زنی گازرسانی به روستای قشلاق پیرحیاتی ملایر و منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین نیز در دهه فجر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار