در همایش تجلیل از حافظان امنیت

هوشمندی در برابر تهدیدات نرم دشمن در روند انتخابات ضروری است

تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هوشمندی در برابر تهدیدات نرم دشمن در روند انتخابات ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 08 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش تجلیل از حافظان امنیت استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد اظهار کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است و دشمن فعالیت های گسترده ای را برای جریان سازی در این انتخابات شروع کرده است.

وی بیان کرد: اتخاذ تدابیر و تمهیدات نرم افزاری ، سخت افزاری و برنامه ریزی هوشمندانه برای زمان قبل، حین و پس از انتخابات توسط عوامل انتخابات امری مهم و اساسی است.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد: دست اندرکاران اجرای انتخابات و مردم با بهره گیری از تدابیر و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و نقطه نظرات دولت تدبیر و امید همانند سی و هفت سال گذشته دشمنان را ناامید و مایوس می کنند

حسن بیگی به گرامیداشت هفته ناجا اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای پویایی خود دست به اقدام های گسترده ای زده است که هر یک را می توان یک سند افتخار برای این نیروی ارزشی برشمرد.

وی گفت: نقش فرماندهی معظم کل قوا در اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور بر همه آشکار است و اگر رهبری فرزانه و درایت ایشان در تمامی سطوح نبود، امروز این تحولات بزرگ در عرصه های مختلف از جمله نیروی انتظامی رخ نمی داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اضافه کرد: تنها با یک نگاه گذرا به ساختار سازمانی نیروی انتظامی و تخصصی شدن پلیس عملیات، آگاهی، امنیت عمومی، راهور، پلیس راه، پلیس فتا، کلانتری ،پاسگاه ها و سایر یگان های انتظامی و توجه به نحوه به کارگیری نیروهای تخصصی در بخش های مختلف این تحولات به خوبی مشخص می شود    

حسن بیگی بیان کرد: موفقیت و عملکرد مطلوب در سایه آموزش مناسب و تخصصی به دست می آید و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به این امر دارد و توقع می رود هر روز در راستای آموزش گام موثرتری برداشته شود

وی چند توصیه در خصوص برقراری هر چه بیشتر امنیت کرد و گفت: اجرای فرمان موکد رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و سایر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایجاد پلیس ولایتمدار و مردم محور امری ضروری است که این مهم در استان مرکزی ایجاد شده و تاکید بر حفظ و ارتقاء آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: در بحث ایجاد نظم و امنیت، باید محوریت برای ارتقاء احساس امنیت در بین آحاد جامعه باشد چراکه ارزیابی وجود امنیت بر اساس میزان احساس امنیت در جامعه صورت می گیرد.

حسن بیگی اظهار کرد: نیروی انتظامی به آموزش به ویژه آموزش تخصصی و حرفه ای باید توجه کند.

وی گفت: توجه به تعهد در به کارگیری نیروهای تخصصی در مشاغل مختلف کلید حل همه مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد: توجه ویژه نیروی انتظامی به مدارا و الفت اسلامی در عین اجرای قانون اهمیت زیادی دارد تا جایی که این روحیه اخلاقی به صورت عینی برای مردم ملموس باشد.

حسن بیگی بیان کرد: در این رابطه لازم است به نیروهای تحت امر آموزش های مستمر در راستای برخورد صحیح با مردم و حفظ حقوق شهروندی ارائه شود.

وی گفت: هوشیاری و حضور مداوم در اماکن، تاسیسات و مراکز دارای طبقه بندی برای خنثی نمودن توطئه های احتمالی معاندین نظام امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی افزود: ایجاد تعامل لازم با نیروهای امنیتی، نظامی، اطلاعاتی و قضایی از جمله ضروریات ادای رسالت شما جان برکفان نیروی انتظامی وضامن موفقیت این نیرو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار