آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نکا کاهش یافت

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ناجا برای خانواده‌ها، گفت: آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نکا کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 08 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از نکا، سرهنگ پاسدار حسن فلاح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان،  اظهار داشت: امروزه  دشمن در جنگ نرم خود از شبکه‌های مجازی استفاده می‌کند و در این شبکه‌ها میان مردم و خانواده‌ها نفوذ پیدا کرده است.
وی افزود: دشمن امروزه هدفمند کار می‌کند که باید اصحاب رسانه و مردم  با نیروی پلیس تعامل بیشتر و بهتری داشته باشند تا گام  موثری در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن برداریم.
فلاح بیان کرد: پلیس امروز جامعه محور و مردم محور بوده که باید با همدلی و همزبانی، پلیس را در حفاظت از جان، مال و ناموس مردم کمک و پشتیبانی کنیم.
فرمانده انتظامی نکا تصریح کرد: مرکز پلیس 110 پل ارتباطی میان پلیس و مردم بوده که در شش‌ماهه  امسال هشت هزار و 945 تماس با این مرکز برقرار که پنج هزار و 945  مورد عملیاتی شد.
فلاح بیان داشت: خوشبختانه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی این شهرستان کاهش یافته است.
وی افزود: در بحث قهوه خانه‌ها نیز که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده، با ورود نیروی انتظامی ساماندهی شدند.
فرمانده انتظامی نکا به ساماندهی کوی مهرگان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این کوی که در گذشته با نام عباس آباد محل تجمع اراذل و اوباش و مرکز بسیاری از خلاف‌ها در کشور و استان بوده پاک‌سازی و کانکس نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در این کوی مستقر شد.
فرمانده انتظامی نکا گفت: برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از گلزار شهدا تا مرقد شهدای خوشنام پایان بخش برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار