امام جمعه تبریز: تجزیه و ناامنی هدف اصلی جنگ ترکیبی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تجزیه کشور و ایجاد ناامنی شدید هدف اصلی و مهم جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ 19 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار جمعی فرماندهان بسیج آذربایجان شرقی با وی، افزود: نیروهای نظامی، امنیتی و بسیجیان مخلص با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف آنها، خنثی  و ضربات محکم تری به آنها وارد می‌ کنند.

وی از بسیج به عنوان پاره تن مردم و نیرویی برای مردم یاد کرد و با اشاره به جمله معروف امام خمینی درباره بسیج مبنی بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است، اضافه کرد: بسیج اهل گمنامی و بی نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است؛ در دوران دفاع مقدس بسیجیان را  همه دیدند که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم چنین است.

آل هاشم  یادآور شد: مردم در شرایط سخت و دشوار همواره حضور پرقدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده اند و این افتخاری بس بزرگ برای بسیجیان است.

وی بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و با بیان اینکه بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب بوده و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده که در کنار ملت است، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تامین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد.

آل هاشم ادامه داد: بسیجیان خواب را بر خود حرام کرده اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوب گران داعش صفت قرار گرفته اند، سینه سپر کرده و مظلومانه شهید می شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند، گفت: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر و گرامی‌تر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز، تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور دانست و افزود: در شرایط کنونی ما هستیم که به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم و این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار ملت» اعلام و اضافه کرد: طی هفته بسیج تعداد یکهزار و ۱۲۴ عنوان برنامه اجرا خواهد شد که شاخص‌ترین آنها تجدید بیعت بسیجیان با ولایت، دیدار با بسیحیان منتخب و تجلیل از خانواده شهدا است.

سردار اصغر عباسقلی زاده ، برگزاری نمایشگاه فناورانه و رونمایی از ۲ محصول کلاژن و زد ۱۱ (z۱۱) را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج برشمرد و گفت: در همین هفته طرح آبرسانی به تعداد ۱۲۰ روستای استان صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار