رونمایی از دو اثر جدید اسدالله عمادی در ساری

درتابستان۱۴۰۱ دو اثر دیگر او با عنوان های "مجموعه اشعار" از انتشارات "روزآمد" و کتاب "تاریخ و فرهنگ دودانگه ساری و شهریار کوه" از سوی انتشارات "هاوژین" منتشر و روانه بازارشده است
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 31 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از خبر مازندران ، دو اثر جدید اسدالله عمادی به نام‌های "تاریخ و فرهنگ دودانگه و شهریار کوه" و "مجموعه اشعار" در ساری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارما، با حضور شماری از چهره‌های ادبی، شاعران، پژوهشگران و اهالی فرهنگ و هنر مرکز استان، مراسم رونمایی از دو اثر جدید اسدالله عمادی شاعر، نویسنده و داستان‌نویس ساروی به نام‌های "تاریخ و فرهنگ دودانگه و شهریارکوه" و "مجموعه اشعار" برگزار شد.

اسدالله عمادی دانش‌آموخته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. سالها دبیر دبیرستان و مدرس آزاد آموزشگاه‌های شهرستان ساری بود. از او تاکنون ۱۲ مجموعه شعر، ۱۱ رمان و مجموعه داستان و ۱۵ اثر پژوهشی منتشر شد.

درتابستان۱۴۰۱ دو اثر دیگر او با عنوان های "مجموعه اشعار" از انتشارات "روزآمد" و کتاب "تاریخ و فرهنگ دودانگه ساری و شهریار کوه" از سوی انتشارات "هاوژین" منتشر و روانه بازارشده است.

اسدالله عمادی شاعر، داستان نویس و پژوهشگر معاصر ایرانی ساکن ساری است که از سال ۱۳۵۴ نخستین آثارش را با عنوان‌های "گون های کوهی"- داستان بلند و "ستاره های خاکی" مجموعه داستان در سال ۱۳۵۶در دوران دانشجویی منتشر کرد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار