امام جمعه سیریک:ولایت مداری با جان مردم ایران اعم از شیعه و سنی عجین است/ فضای ادارت به عطر دهه ولایت معطر شود

تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت:امروز مسئله اتحاد و انسجام و وحدت در سایه همین همدلی هاست که شیعه و سنی در کنار یکدیگر با احترام به عقاید یکدیگر باعث سر افرازی اسلام و مسلمین هستند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 03 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در جلسه هماهنگی دهه ولایت به ریاست امام جمعه محترم شهرستان سیریک حضرت حجت الاسلام و المسلمین سالاری در محل دفتر امام جمعه شهرستان با حضور روسای ادارات شهرستان و نماینده فرماندار جناب آقای فولادی برگزار گردید.


در این دیدار امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریکدهه ولایت اظهارداشت: مظهر ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران و وجود پربرکت رهبر انقلاب اسلامی است لذا با وجود پر نور رهبری هیچ قدرتی در دنیا جرعت ندارد نگاه بد به منافع کشور ما داشته باشد و به قول رهبری معظم امروز دوران بزن درو ها تمام شده و مستکبرین می دانند اگر بزنند ضربه خواهند خورد.


وی افزود: امروز مسئله اتحاد و انسجام و وحدت در سایه همین همدلی هاست که شیعه و سنی در کنار یکدیگر با احترام به عقاید یکدیگر باعث سر افرازی اسلام و مسلمین هستند لذا ما شاهد هستیم که دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان و امت عظیم اسلامی را دارند.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: از همه ادارات و نهاد ها در خواست میکنم نسبت به نصب بنر ها پرچم ها و آزین بستن شهر همت کنند و هر دستگاه و نهاد و اداره در حیطه وظایف خودش به این امر مهم بپردازد ان شالله فضای ادارات به عطر این دهه مبارک معطر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار