فعالیت ۱۶ هزار تحصیل کرده بخش کشاورزی در اقتصادی کردن کشاورزی در مازندران

سازمان نظام مهندسی که یک تشکل کاملا خصوصی و مستتقل می‌باشد بعد از ۲۰ سال فعالیت توانسته انتظارات وزارت جهاد کشاورزی را برآورده سازد
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران به سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سوم تیرماه اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار تحصیل کرده بخش کشاورزی در مسیر اقتصادی کردن کشاورزی در مازندران در حال فعالیت می‌باشند.

حجت الله علی محمدی افزود: این سازمان با رویکرد نظام‌مند کردن تولیدات کشاورزی و همچنین با ساماندهی و سازماندهی مهندسان کشاورزی با مصوبه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

او گفت: با اعتمماد سازی این سازمان با خدمات قانون نظام بهره وری قانون نظام جامع دامداری و قانون دستور العمل نظام گلخانه در حال فعالیت در حوزه کشاورزی می‌باشد.

علی محمدی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی که یک تشکل کاملا خصوصی و مستتقل می‌باشد بعد از ۲۰ سال فعالیت توانسته انتظارات وزارت جهاد کشاورزی را برآورده سازد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران رسیدن به اشتغال پایدار، افزایش ظرفیت تولید در واحد سطح، ارتقای دانش روز کشاورزان و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه کشاورزی را از جمله اهداف بزرگ این سازمان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار