فرمانداران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید نیروی های نخبه و کارامد را بکار بگیرند، گفت: جوانان را بايد در برنامه هاي توسعه اي و اجتماعي مشاركت داد و فرمانداران شهرستان های تابعه استان جوان گرايي را در مجموعه ‌هاي مديريتي خود به عنوان يك اولويت قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 17 May 2022

فرمانداران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند

به گزارش «تابناک البرز» ولی پوری در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ اظهار داشت: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و همه ما باید تلاش کنیم تا این بار امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.

وی افزود: فرماندار مجری سیاست های دولت است و مردم از خادمان نظام، امنیت، عدالت و رفاه می‌خواهند و باید کارگزاران نظام خدمت بی منت به مردم داشته باشند.

ولی پوری با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید در انتخاب افراد و مدیران خود نهایت دقت را داشته باشد، تاکید کرد: جوان گرایی و استفاده از نیروهای نخبه، مومن و کارآمد باید در دستور کار فرماندار جدید باشد و از همه ظرفیت های استانی استفاده نماید.

ولی پوری تاکید کرد: فرماندار باید با تعامل همه جانبه و سازنده و هم افزایی بین نیروهای انقلاب، اعضا شورای تامین، ائمه جمعه و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم را ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار