دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت:

در حوزه فرهنگ باید به سمت تولیدات دانش بنیان برویم

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در حوزه فرهنگ باید به سمت تولیدات دانش بنیان برویم و از این ظرفیت به خوبی و درستی استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 19 April 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید مجید امامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه (30 فروردین) اظهار کرد: به شورای فرهنگ عمومی باید به اندازه شورای تامین هر استان اهمیت داده و مصوبات آن اجرا شود.

وی با بیان اینکه باید جلوی ناهنجاری های اجتماعی گرفته شود، افزود: باید در مسئله حجاب و عفاف بررسی و رصد هدفمند و میدانی انجام شود و بر همین اساس می خواهیم در موضوعات کلان فرهنگی همه متولیان را جمع کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: مد و لباس، منفک از حجاب و عفاف نیست و لباس زیبا، عفیفانه، سالم و ارزان در دسترس مردم نیست و تا جایی که امکان دارد باید به سمت تولید لباس مناسب و در شأن نظام و انقلاب حرکت کرد.

امامی عنوان کرد: در زمینه ساختارهای فرهنگی کشور از جمله ساختار شورای فرهنگ عمومی باید آسیب شناسی لازم انجام شود.

وی گفت: در حوزه فرهنگ باید به سمت تولیدات دانش بنیان برویم و از این ظرفیت به خوبی و درستی استفاده شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تاکید کرد: کار فرهنگی محل تقابل دیدگاه است آن هم در جمهوری اسلامی با مؤلفه‌های خاص و هجمه‌ای که به این مقوله و ساختارها می شود، اما باید ببینیم چقدر آمادگی تقابل با هجمه ها را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار