پايان كار فروشنده موادمخدر در کلاچای

- فرمانده انتظامي شهرستان رودسر گفت: 2 كيلو و 518 گرم ترياك از منزل یک متهم در بخش کلاچای کشف شد

کد خبر: ۱۰۳۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 05 April 2022

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر گفت: 2 كيلو و 518 گرم ترياك از منزل یک متهم در بخش کلاچای کشف شد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اينكه اعتياد و موادمخدر عامل وقوع بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي در جامعه است اظهار داشت: مبارزه با اين پديده شوم به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.

وي در ادامه گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر اينکه فردی در زمينه توزيع موادمخدر در بخش کلاچای فعاليت مي¬کند، بررسي موضوع و شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر با بيان اينكه در تحقیقات صورت گرفته صحت موضوع محرز و مشخص شد، فرد مورد نظر در منزلش حضور دارد افزود: ماموران انتظامي با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و متهم 53 ساله و همدستش را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي از كشف 2 کیلو و 500 گرم تریاک، 18 گرم سوخته تریاک، ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال موادمخدر از محل مورد نظر خبر داد و بيان داشت: متهمان با تشكيل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس براي مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر تصریح کرد: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار