پنج طرح آموزشی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

" مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:همزمان با ایام دهه مبارک فجر، پنج طرح آموزشی و فرهنگی در این استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 25 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهرام حسین آبادی افزود: تخریب و بازسازی مدرسه ۱۲ کلاسه خالد اسلامبولی (خیری قزلباش) اراک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی انجام شده که همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد:ساخت مدرسه ۶ کلاسه نجفی ساوه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی و منابع داخلی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی و توسعه ۲ کلاس خیری در مدرسه روستایی احمد آباد ساوه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی انجام شده است و همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.
وی یادآورشد:توسعه چهار کلاس در مدرسه صابرین شهباز شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر است.
وی افزود:عملیات احداث سالن ورزشی خیری حاج محمد قاسمی در شهرستان محلات نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی پایان یافته و آماده بهره‌برداری است.
۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی با هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس در حال حاضر در استان مرکزی فعال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار