توزیع ۹۰ هزار کیف و نوشت افزار در مناطق محروم

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی کشور تلاش برای تحقق عدالت آموزشی را ماموریت مهم خود می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 27 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد تقی شجری مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی با اشاره به بازگشایی مدارس کشور، از کمک رسانی ویژه بسیج سازندگی به دانش آموزان نقاط محروم و دور افتاده خبر داد و گفت: سازمان بسیج سازندگی با همکاری بنیاد تعاون بسیج، بیش از 90 هزار کیف و اقلام گوناگون نوشت‌افزار ایرانی‌-‌اسلامی به ارزش 4 میلیارد ریال به دانش‌آموزان ساکن در نقاط محروم و دور افتاده تقدیم کرده است.

شجری با بیان اینکه بسیج سازندگی اهتمام ویژه به امر تحصیل و آموزش و پرورش به ویژه در نقاط محروم کشور دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که اجازه ندهیم شکاف طبقاتی و نابرابری موجود در کشور، مانع از تحصیل دانش آموزان ایرانی شود.

وی به برخی از اقدامات بسیج سازندگی در راستای کمک به امر آموزش و پرورش و تحصیل در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی با سازمان نهضت سوادآموزی و وزارت آموزش و پرورش همکاری نزدیکی دارد.

شجری با اشاره به اهتمام گرو‌ه‌های جهادی به امر ساخت، مرمت و بهسازی مدارس در نقاط محروم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در هر روستای محرومی که حضور پیدا می‌کنند، توجه ویژه‌ای به وضعیت مدرسه و تحصیل دانش‌آموزان دارند. اگر نقطه‌ای از کشور شناسایی شود که نیازمند مدرسه باشد، گروه‌های جهادی می‌کوشند با همکاری خیرین این امر را محقق کنند. ضمن اینکه بهسازی، مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس با هدف ایجاد نشاط در میان دانش‌آموزان جزو برنامه ثابت گروه‌های جهادی است.

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی در پایان تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی کشور تلاش برای تحقق عدالت آموزشی را ماموریت مهم خود می‌دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار