مدیریت جدید دولت همه تلاش خود را برای احیای هپکو بکار می‌گیرد

استاندار مرکزی گفت:مدیریت جدید دولت در استان مرکزی همه تلاش خود را برای احیای آن به کار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 08 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه د بازدید از بخش‌های مختلف هپکو اراک افزود:واحد مادرتخصصی هپکو اراک علاوه بر اینکه از نارسایی‌ ناشی از معضلات مدیریت گذشته رنج‌می‌برد، در چمبره رانت‌خواران واردکننده ماشین‌آلات راه‌سازی سنگین گرفتار است.
وی یادآورشد: این واحد تولیدی سال‌های گذشته از رونق و شکوفایی مطلوبی برخوردار بود اما، هم اینک به نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه احیا و ساماندهی واحد تولیدی هپکو از تاکیدات رئیس‌جمهوری و از ماموریت‌هایی است که در بدو ورود به استان مرکزی در دستور کار است یادآورشد:حضور و بازدید از این شرکت بعداز آئین معارفه بیانگر این موضوع است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه سالن‌ها و خطوط تولید هپکو ظرفیت بالایی برای کار دارد اما در شرایط بحران راکدمانده و مدیریت جدید دولت در استان مرکزی همه تلاش خود را برای احیای آن به کار می‌گیرد اظهار داشت: حلقه مدیریت اجرایی دولت در استان مرکزی حمایت همه‌جانبه از تولید را در دستور کار دارد و این مهم از سوی رهبر معظم انقلاب با نامگذاری شعار سال و همچنین شخص رئیس جمهوری تاکید شده و در این مسیر از تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی افزود: مشکل‌ها و چالش‌های واحد تولیدی هپکو اراک فهرست‌بندی شده و در اسرع وقت با برگزاری نشست با مدیران و کارکنان این واحد تولیدی، سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان سهامدار عمده و وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن از رکود و بازگشت به تولید اندیشیده خواهد شد.
استاندار مرکزی گفت:شمار دیگری از واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی با مشکلات و چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند که باید برای هر یک از آن‌ها نسخه‌ای جداگانه پیچیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار