شورای آموزش و پرورش خلخال مخالف فروش مدارس خالی است

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش این منطقه مخالف فروش و واگذاری مدارس خالی و بلااستفاده و همچنین املاک در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت به بخش خصوصی هستند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 31 October 2021

مسعود یگانه روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: مدیریت آموزش و پرورش این منطقه به جای فروش مدارس خالی و املاک آموزشی بلااستفاده به بخش خصوصی می‌تواند با تجاری‌سازی املاک و مدارس واقع در حاشیه خیابان‌های اصلی این شهر نسبت به کسب درآمد و حل مشکل تامین هزینه‌های مالی آموزشی و اداره مدارس به نحو احسن اقدام کند.

او با انتقاد از عملکرد ضعیف اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در اجرا و تکمیل پروژه‌های آموزشی در دست اجرای این شهرستان اظهارکرد: علاوه بر روند کند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی آغاز شده در خلخال ، عملیات اجرایی چهار مدرسه مشارکتی بنیاد علوی و اداره کل نوسازی مدارس استان آغاز نمی‌شود.

شورای آموزش و پرورش خلخال مخالف فروش مدارس خالی است

یگانه گفت: بازگشایی مدارس زیر جمعیت ۳۰۰ دانش‌آموز در خلخال از نیمه دوم آبان ماه الزامی بوده و با توجه به افت کیفیت آموزش در دوران جولان کرونا و ضعف‌های موجود در آموزش مجازی ، فراهم کردن زمینه تحصیل حضوری دانش‌آموزان در مدارس به هر کار دیگری اولویت دارد.

وی اظهارکرد: با توجه به واکسینه شدن ۹۸ درصدی فرهنگیان و همچنین ۸۲.۸ درصدی دانش‌آموزان این منطقه در برابر کرونا آموزش و پرورش باید از ورود فرهنگیان و دانش‌آموزانی که واکسن کرونا نزنند جلوگیری کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال همچنین با اشاره به فرارسیدن موعد بازنشستگی تعداد قابل توجهی از معلمان این منطقه افزود: افزایش سهم دانشگاه فرهنگیان و پرهیز از جذب نیروهای غیربومی در آموزش و پرورش خلخال می‌تواند بخشی مشکل کمبود نیرو را حل کند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار