حضور ورزشکاران خراسان شمالی در تیم ملی، حمایت مالی به دنبال دارد

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی با بیان اینکه حضور ورزشکاران در تیم ملی حمایت مالی به دنبال دارد، گفت: والیبالیست‌های استان اگر دعوت به تیم ملی شوند، وزارت و اداره کل ورزش و جوانان حمایت‌های مالی از ورزشکاران انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،فرهاد قلی‌زاده با اشاره به حمایت از علی اصغر مجرد والیبالیست ملی پوش استان، اظهار کرد: ورزشکاران استان برای حضور در مسابقات و تمرکز بر روی فعالیت ورزشی خود دغدغه مالی بسیاری دارند و اگر به این دغدغه‌ها توجه شود به طور قطع کیفیت فعالیت ورزشی ورزشکاران در عرصه ملی و بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی افزود: از والیبالیست ملی پوش استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک، ۱۰۰ میلیون تومان حمایت مالی انجام شده است.
وی با اشاره به اهدای یک واحد آپارتمان به والیبالیست ملی پوش استان، تصریح کرد: علی اصغر مجرد به عنوان نخستین بازیکن استان در مسابقات المپیک حضور پیدا کرد که سبب افتخار مردم این خطه شد.
رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی تأکید کرد: به جز حمایت‌های مالی، استقبال‌ بسیاری از این والیبالیست ملی پوش استان انجام شده و حضور چنین ورزشکارانی در استان بسیار ارزشمند است.
وی در پایان گفت: از تمام ورزشکارانی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت مالی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار