تابناک کهگیلویه و بویراحمد از اجلاسیه شهدای ارتش گزارش می دهد
اولین اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 25 April 2024

درخواست استاندار از امیر سرلشکر موسوی

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی این استان در حالی برگزار شد که با استقبال پرشور و گسترده مردم شهر گچساران مواجه شد.
این اجلاسیه پس از ورود امیر سرلشکر موسوی به فرودگاه گچساران و استقبال استاندار. شورای تامین و منتخب مردم شهرستان در مجلس آغاز شد.
مسئولین در ادامه پس از تجدید میثاق با شهدای شهرستان، در محل اجلاسیه حاضر شدند.

وعده صادق خنجر امت اسلام بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وعده صادق خنجر امت اسلام بود و تصور اینکه کسی نمی تواند به اسرائیل حمله کند، را برهم زد و قلب تمام آزادیخواهان جهان را شاد کرد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این اجلاسیه افزود: رژیم غاصب صهیونسیتی یک شهر بی دفاع را مورد حمله قرار داده که این خود ارزش نظامی ندارد ولی آن چیزی که از همه مهمترتر و با ارزش تر است این می باشد که کسی از هزاران کیلومتر یک نقطه نظامی را انتخاب و مورد هدف قرار دهد این عملیات اتفاقی بوده که در "وعده صادق "رخ داد.

موسوی با اشاره به عملیات "وعده صادق" توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی از چند روز قبل از عملیات وعده صادق به رژیم صهیونسیت هشدار داده بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کرد افزود: جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به‌خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

موسوی ابراز کرد: وعده صادق خنجر امت اسلام بود و تصور اینکه کسی نمی تواند به اسرائیل حمله کند، را برهم زد و قلب تمام آزادیخواهان جهان را شاد کرد.

وی با بیان اینکه یادواره شهداء تداعی ایثارها و رشادت های آنان برای نسل جوان است گفت: این اقدام پاسخ جنایت رژیم کودک کش اسرائیل مقابل ایران اسلامی بوده است.

موسوی رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام دادند و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند به همین دلیل عملیات تنبیهی به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی ادامه داد: آن چیزی که از همه آنها مهمتر است اراده ملت ایران اسلامی و نیروهای جمهوری اسلامی است.

موسوی بیان کرد: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی که در منطقه وجود داشت این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر، آن‌ها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

هر شهید دو جهیزبه برای نوعروسان
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲

سردار خرمدل در اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران گفت: ما نتوانستیم آنچنان شایسته ، نقش رشادت های ارتش را در دفاع نقدس به مردم‌نشان دهیم.
وی بیان کرد: نیروی دریایی و پدافند غیور ما در دفاع مقدس اجازه ندادند که در خارگ نفت ما قطع شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی نیروی هوایی در دفاع مقدس برگزار نشد.
خرمدل عنوان کرد: امسال دومین کنگره شهدا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود اولین آن در سال ۹۵ اجرا شد.
وی گفت: تاکنون ۲۰ اجلاسیه در استان و ۸ اجلاسبه در شهرستانهای استان چ برگزار شده است.
خرمدل بیان کرد: ۹۵ درصد برنامه ها توسط جوانان و نوجوانان استان ما برگزار می شود و از ظرفیت همه هنرمندان و دلسوزان استفاده می کنیم.
وی گفت: تا کنون استان کهکیلویه و بویراحمد ۲ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و ۱۳ هزار جانبار داریم.
وی افزود:۲۰۰ کتاب از خاطره و دلنوشته را در حال جمع آوری هستیم و ۱۴۰ فیلم سینمایی تولید و یا در حال اقدام است.
خرمدل با اشاره به برخی اقدامات اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف نیز در استان انجام شده است، ما به ازای هر شهید دو جهیزیه تقدیم زوج هاخواهیم کرد.
خرمدل عنوان کرد: ۳۶ هزار نهال نیز به یاد شهداء در کهگیلویه و بویراحمد در حال کاشت است، تمثال تمام شهدای استان نیز در تابلوهای مختلف نصب خواهد شد‌ .
وی گفت: در میادین اصلی شهرها المان های شهدا نیز نصب می شود.

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده کل ارتش
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : درخواست داریم تا یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود.

سیدعلی احمدزاده در آغاز اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد(اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش) در گچساران اظهار کرد: یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی آغاز رویداد بزرگ فرهنگی در استان است.

وی با اشاره به تعداد شهدای استان عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۴۹ هزار رزمنده و ۱۱ هزار جانباز با وجود اینکه ما ارتش در استان نداریم جز افتخارات این استان هستند.استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درخواست داریم تا یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود.

احمدزاده عنوان کرد: در این راستا تمام زیر ساختهای لازم را تامین خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار