جزئیات تصمیم انتخاباتی نشست شورای اصلاح طلبان کهگیلویه

سخنگوی شورای شهرستانی اصلاحات جزئیات تصمیمات آخرین نشست شورای اصلاح طلبان کهگیلویه که امروز برگزار شد را تشریح کرد .
کد خبر: ۸۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 29 January 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی شورای شهرستانی اصلاحات جزئیات تصمیمات آخرین نشست شورای اصلاح طلبان کهگیلویه که امروز برگزار شد را تشریح کرد .
فرشید عزیزی سخنگوی این شورا گفت : در نشست امروز شورای شهرستانی اصلاح طلبان کهگیلویه پس از بحث و بررسی شرایط سیاسی_اجتماعی کشور و شهرستان چهارگانه کهگیلویه رد و تاییدشدگان کاندیداهای اصلاح طلب به اتفاق آرا مصوب گردید که جمعه 11 بهمن با حضور همه کاندیداهای مدعی اصلاح طلبی رد و یا تایید صلاحیت شده در مکان شورا جهت گفتگو و شناخت دیدگاه و نظرات و برنامه آن کاندیداهای محترم جهت بررسی و انتخاب گزینه نهایی اصلاح طلبان توسط این شورا(مجمع اصلاح طلبان) پس از اعلام لیست تاییدشدگان نهایی جهت شرکت در انتخابات جلسه ای برگزار خواهد شد.
عزیزی افزود : در این نشست تاکید شد ، در صورت عدم تایید صلاحیت گزینه مناسب و یا نبود گزینه مناسب با شرایط و شاخص های شورای عالی اصلاح طلبان این برای حمایت در انتخابات این شورا(مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه) در راستای شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات کشور و در نظر گرفتن شرایط شهرستان بیانیه ای صادر و یا عمل خواهد کرد که متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز بخصوص عامه اصلاح طلبان و هواداران محترم منتظر در شهرستان های چهارگانه خواهیم رساند.
وی از صبر و تحمل و شکیبایی هواداران راستین اصلاحات تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد که منش و شاخصه های اصلاح طلبی در دستور کار است و سعی خواهد شد تا در صورت تایید صلاحیت احتمالی کاندیداهای اصلاحات گزینه ای در خور و شان اصلاح طلبی و اصلاحات را جهت حمایت در انتخابات گزینش نماید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
حتماً انتظار دارید به دهبانی رای بدیم . نه بابا دوباره فریب منطقیان را نمیخوریم
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
آقای موحد رقیب دیرینه اصلاحات بود ه ونسبت به این طیف نظری نداشته وضمن اینکه ۱۶سال کرسی مجلس رااشغال نموده اند حداقل عملکرد هاشمی به قیاس زمانی و داشته ها عملکرد بهتری داشته و فراجناحی عمل میکنند صرفا کار وخدماتی چه درکرسی مجلس وقبل ازان به این دیار خدمت. کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
موحد خوب از عهده اصلاحات ورقبا برآمد یکه تاز سیاست لری موحده که ریشه اصلاحاته کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
اصلاحات مرد دیگه شما دارید بر قبری گریه می کنید که هیچ مرده ای درش نیست
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار