اعزام 185 دانش آموز ایلامی به رقابت های ورزشی کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 185 دانش آموز ایلامی در مقاطع مختلف تحصیلی در 2 بخش دختران و پسران به رقابت های ورزشی کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 29 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ملیحه اسلامی در خصوص اعزام تیم های منتخب ورزشی استان به مسابقات قهرمانی مدارس کشور بیان کرد: از مجموع دانش آموزان اعزامی به مسابقه های ورزشی کشوری، 124 نفر را دانش آموزان پسر و 61 نفر را نیز دانش آموزان دختر تشکیل می دهند.

وی افزود: این نفرات در قالب 10 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی به نمایندگی از دانش آموزان استان ایلام به رقابت های قهرمانی کشور رفتند.

اسلامی یادآور شد: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در استان های مختلف از جمله چهار محال و بختیاری، تبریز، زنجان، همدان و لرستان برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی گفت: این رقابت ها در رشته های مختلف از 13 تیر ماه آغاز و تا آخر مرداد جاری ادامه دارد.

اسلامی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی در ارتقای سطح سلامت و ایجاد نشاط و شادابی همچنین استعدادیابی دانش آموزان تاثیر چشمگیری دارد و می تواند محیطی مناسبی برای رشد ابعاد مختلف اجتماعی دانش آموزان باشد.

وی گفت: دانش آموزان اعزامی در 10 رشته توپی شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی آزاد و فرنگی، شطرنج، ژیمناستیک، شنا و دو و میدانی در سطح کشوری رقابت می کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار