اصلاح طلبان هم تنور انتخابات را روشن کردند + عکس

پس از اقدام اصولگرایان در راه اندازی نشست های جبهه ی مردمی انقلاب که مهمترین هدف نزدیک آن ها انتخابات پیش روست ، اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد هم دست به کار شدند و جلسه هماهنگی خود را رسانه ای کردند.
کد خبر: ۳۸۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 23 February 2017
اردیبهشت سال 96 دو انتخابات در کشور برگزار می شود که هرچند یارگیری های انتخابات شوراها در میان کسانی که قصد ورود به انتخابات را دارند ، شروع شده است اما در خصوص انتخابات ریاست جمهوری وضعیت کمی متفاوت است و ورود زود هنگام به مبحث انتخاباتی ممکن است شرایط ویژه ای را بوجود آورد . به همین سبب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هنوز شفافیت خاصی در حوزه ی مشخص بودن کاندیداها و فعالیت ها وجود ندارد. پس از اقدام اصولگرایان در راه اندازی نشست های جبهه ی مردمی انقلاب که مهمترین هدف نزدیک آن ها انتخابات پیش روست ، اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد هم دست به کار شدند و جلسه هماهنگی خود را رسانه ای کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نخستین نشست شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با دستورکار بررسی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در یاسوج برگزار شد.
نخستین نشست شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا برگزار شد، خواجوی، فرزانه آرامش رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای، جنتی معاون شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، رحیمی رئیس انجمن صنف پیمانکاران، بنام مشاور جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا شریعتی رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد و سایر اعضا حضور داشتند.
 
اصلاح طلبان هم تنور انتخابات را روشن کردند + عکس 

کبنا نیوز نوشت: در این نشست هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد نیز انتخاب شدند و بعد هر کدام از اعضا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای در ابتدای سال ۹۶ به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تبیین خط و مشی و سیاست‌گذاری‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و راهکارهای به دست گرفتن کرسی‌های بیشتر در انتخابات شوراها از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست اصلاح‌طلبان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار