رخ دیوانه پرفروش‌ترین فیلم مشهد

مدیر پردیس سینمایی هویزه با بیان اینکه رخ دیوانه با فروش 241 میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم پردیس سینمایی هویزه بوده، گفت: فیلم‌های نهنگ عنبر، آتش بازی و گینس از جمله فیلم‌هایی است که در هفته آینده در سینما هویزه اکران می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 18 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی کریمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت فیلم‌های در حال اکران در پردیس سینمایی هویزه اظهار کرد: تاکنون در میان فیلم‌های اکران شده رخ دیوانه با فروش 241 میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم پردیس سینمایی هویزه بوده و پس از آن ایران برگر با 236 میلیون تومان به عنوان دومین فیلم پرفروش در جدول فروش فیلم قرار گرفته است.

وی افزود: فیلم‌های استراحت مطلق 100 میلیون تومان، طعم شیرین خیال با فروش 38 میلیون و 200 هزار تومان، روباه با 5 میلیون تومان، قصه‌ها با 31 میلیون تومان، متل قو با 13 میلیون و 500 هزار تومان تاکنون در گیشه‌های سینما به فروش رفته‌اند.

مدیر پردیس سینمایی هویزه ادامه داد: من دیه‌گو مارادونا هستم نیز تاکنون 16 میلیون و 700 هزار تومان فروخته است، لازم به یادآوری بوده که فیلم در دنیای تو ساعت چند است که به تازگی اکران شده نیز تاکنون 5 میلیون و 200 هزار تومان فروخته است.

کریمی با بیان اینکه در هفته آینده فیلم‌های رخ دیوانه، ایران برگر و متل قو از پرده سینما برداشته می‌شوند، گفت: فیلم‌های نهنگ عنبر، آتش‌بازی و گینس از جمله فیلم‌هایی بوده که در هفته آینده در پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار