استاندار گیلان تاکید کرد:

بررسی علل حادثه مرگبار در "گام اول رهایی

کد خبر: ۱۱۳۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 03 November 2023

تابناک/گیلان استاندار گیلان، بر مداوای مصدومان حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تاکید و تصریح کرد: با هماهنگی وزیر کشور، دستورات لازم برای بررسی علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی صادر شده است به گزارش تابناک گیلان.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ آبان ماه در حاشیه برگزاری نشست شورای تامین استان گیلان در فرمانداری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی مرکز بخش خصوصی کمپ ترک اعتیاد لنگرود دلخراش بود.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور بامداد امروز اتفاق افتاد و سریعا شاهد حضور نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل بودیم، گفت: جلسه شورای تامین استان تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار گیلان بر مداوای مصدومان حادثه تاکید و تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد لذا با هماهنگی وزیر کشور، دستورات لازم برای بررسی علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی صادر شده است.

رئیس شورای تامین گیلان، با اشاره به حضور همه اعضای شورای تامین استان در لنگرود، متذکر شد: به خانواده‌های افراد فوت شده تسلیت می‌گوییم و پیگیر وضعیت مصدومان هستیم.

وی با آرزوی بهبودی هرچه سریع‌تر برای مجروحان و مصدومان، خاطرنشان کرد: ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی می‌شود و لذا مدیران کمپ و مسئولانی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

به گزارش تابناک، تیم هایی از اورژانس از ابتدای وقوع این حادثه دلخراش در لنگرود حضور دارند و پس از عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی، بیماران را به این مرکز فوق تخصصی اعزام کرده‌اند.

این حادثه تاکنون ۳۲ فوتی و ۱۶ مصدوم داشته است،حریق ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز در کمپ ترک اعتیاد "گام اول رهایی" واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار