استاندار در دیدار با سردار "مومنی" مطرح کرد:
با توجه به قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر ۲ کریدور اصلی کشور و حجم خودروهای توقیفی، توسعه پارکینگ خودرویی مواد مخدر از مطالبات استان است.
کد خبر: ۹۷۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 14 July 2021

این مطلب را استاندار خرلسان جنوبی در دیدار با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مطرح کرد.
"ملانوری" با تاکید بر جایگاه ویژه استان در دروازه بانی ورود مواد مخدر به کشور
گفت: این جایگاه ویژه، نیازمند توجه مرکز در زمینه تقویت زیرساخت ها و تأمین امکانات مورد نیاز است.
وی در ادامه به پارکینگ خودرویی مواد مخدر استان اشاره و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای توسعه پارکینگ مرکز استان اندیشیده شده و درصورت حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و تأمین اعتبارات مورد نیاز، توسعه آن محقق خواهد شد.
وی با اشاره به حجم خودروهای توقیفی موجود در پارکینگ های استان، یاداور شد: طولانی شدن زمان توقف خودروها در پارکینگ، سبب استهلاک آن ها می شود و این موضوع باید در سطح ملی پیگیری شود و دستگاه قضا  نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در زمان کوتاه اقدام کند.
استاندار همچنین از اهمیت مراکز ماده ۱۶ صحبت و تصریح کرد: برای راه اندازی مجدد این مرکز در استان، چاره اندیشی شده و بنا به وعده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، با تأمین اعتبارات مورد نیاز، به زودی راه اندازی می شود.
"ملانوری" با تأکید بر اهمیت اجرای طرح های پیشگیرانه در بحث مواد مخدر، گفت: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در گروههای مختلف سنی و اقشار جامعه، هزینه های مقابله با مواد مخدر را به شدت کاهش می دهد.
وی در ادامه حمایت های ستاد از طرح های فرهنگی پیشگیری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را خواستار شد.
سردار "مؤمنی" دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز با تأکید بر نقش مؤثر خراسان جنوبی در مبارزه با مواد مخدر، نظر مساعد خود را با پیشنهادات و درخواست های استان ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری این دیدار با حضور "حسنی مقدم" دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار