کارشناس هواشناسی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از احتمال وقوع بارندگی در نواحی شمالی استان و وزش باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 14 July 2021

جواد نخعی امروز ، پیرامون وضعیت جوی استان طی ساعت‌های آینده، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، با فعالیت باد‌های ۱۲۰ روزه شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک در استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه وزش باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت، بیان داشت: وزش باد و گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت دمای هوا خواهد شد.
کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از احتمال بارش پراکنده در برخی از نقاط استان خبر داد و مطرح کرد: تا اوایل هفته آینده شاهد افزایش متناوب ابر در آسمان استان خواهیم بود و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شمال استان احتمال وقوع باران پراکنده وجود دارد.نخعی با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان، مطرح کرد: به لحاظ دمایی تا حدودی از شدت گرما در منطقه کاسته می‌شود و از امروز تا روز پنجشنبه این هفته هوای استان خنک‌تر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با کمینه دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و دهسلم نهبندان با بیشینه دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌ند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار