معاون استاندار خبر داد:
رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان از رشد ۲ برابری صدور مجوز تشکل های غیر دولتی جوانان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 03 July 2021

"خوش خبر" در سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان تاکید کرد: در کنار توجه به افزایش کمی تشکل ها در شهرستان ها، باید به تخصصی سازی کیفی سازمان های مردم نهاد متناسب با نوع نیاز جامعه به ویژه جمعیت جوان توجه شود.
وی به اهمیت ایجاد سازمان های مردم نهاد جوانان در شهرستان های تابعه هم اشاره و تصریح کرد: با توجه به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری جوان استان، ایجاد سازمان های مردم نهاد در شهرستان های استان ضروری می باشد.
معاون استاندار تاکید کرد: در شهرستان هایی که بین جمعیت جوان و تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان تناسب وجود ندارد، باید بر اساس استانداردهای وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد چنین تشکل هایی برنامه ریزی و بستر سازی لازم انجام شود.
وی ادامه داد: لازم است در صدور مجوزهای آتی به تناسب جمعیت جوان شهرستان ها و نوع نیاز و مطالبه آنها توجه جدی شود.
به گفته وی در حال حاضر ۸۵ درصد تشکل های فعال استان، در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند .
به گزارش روابط عمومی استانداری در این جلسه پس از ارائه گزارش مدیر کل ورزش و جوانان استان در حوزه سازمان های مردم نهاد جوانان، ۲ درخواست نمایندگی و ۶ پرونده سازمان مردم نهاد حوزه جوانان بررسی و پس از ارائه پیشنهاد توسط اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان تصمیمات لازم انجام و مصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار