معاون آموزش و پرورش :
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۳۲۷ مهد کودک در شهرها و روستاهای استان خبر داد. به گفته "زمانی" از مجموع مهدکودک های استان، ۱۴۳ مهد شهری، ۶۴ مورد اقماری و ۱۲۰ مهد کودک روستایی است. وی با اشاره به آموزش حضوری و مجازی ۸۹۶ مربی به نو آموزان مهد کودک ها در سال گذشته، یادآور شد:  با شیوع کرونا و اعمال محدودیت های بهداشتی در سال گذشته تعداد نو آموزان به هزار و ۵۰۰ نفر کاهش یافت و ۹۳۱ نو آموز در مهد کودک های روستایی حاضر شدند.
کد خبر: ۹۶۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 09 June 2021


وی در ادامه به تشکیل سازمان تعلیم و تربیت کودک توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در اسفندماه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: با ابلاغ اساسنامه این سازمان و برای انجام امورمربوط به مهدکودک ها، کارگروه انتقال در وزارت و استان ها تشکیل شده است.
این مقام مسئول درآموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزود: تمام مجوز ها که پیش از این در بهزیستی صادر شده تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ معتبر است و در صورت اتمام مدت اعتبار نیازی به تمدید مجدد ندارد.
به گفته " زمانی" ، در کارگروه انتقال مهدکودک‌ها مقرر شد، از این پس، درخواست افراد، توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان هاو کانون توسعه مهد کودک های استان بررسی و پس از اتخاذ تصمیمات لازم، به کارگروه انتقال استان، ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار