مدیر کل آموزش و پرورش خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت حضوری محدود و مجازی در تابستان امسال خبر داد. به گفته "واقعی" فعالیت های اوقات فراغت به دو صورت حضوری (محدود) و مجازی، تلفیقی از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) و سامانه همگام با شعار «هر خانه یک پایگاه، هر دانش آموز یک مهارت» برنامه ریزی شده است. وی در نشست ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت از اجرای این برنامه از  ۵ تیر ماه تا اول شهریور ماه امسال خبر داد. وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۳۶ هزار و ۸۸۸ دانش آموز استان در ۳۸۷ پایگاه تابستانی سال گذشته گفت: همچنین تابستان گذشته ۶۵۰ کانال و گروه در فضای مجازی در زمینه جذب  دانش آموز فعالیت کردند.
کد خبر: ۹۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 01 June 2021

وی پیش بینی کرد: این تعداد امسال به ۷۰۰ کانال افزایش یابد و تعداد دانش آموزان عضو این پایگاه ها هم به ۳۷ هزار نفر برسد.
به گفته وی تعریف دوره های آموزشی و ثبت نام کلاس ها در سامانه همگام از اول خرداد ماه آغاز شده تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.
وی تصریح کرد:  ثبت نام دانش آموزان درکلاس ها  از ۱۶ خرداد تا اول تیرماه و زمان افتتاحیه برنامه اوقات فراغت نیز  ۵ تیرماه و اختتامیه آن، اول شهریور ماه خواهد بود.
وی استفاده بیشتر دانش آموزان از محتواهای تولید شده درشبکه شاد، شناسایی و کشف استعداد های دانش آموزان و تنوع بخشی به کلاس ها را از جمله مزیت های برگزاری کلاس های اوقات فراغت در فضای مجازی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار