استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان با وجود داشتن مرز طولانی با افغانستان و قرار گرفتن در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر اما از استان‌های برتر در امنیت به ویژه امنیت سرمایه‌گذاری است و رتبه برتر کشوری را در این زمینه داریم. حمید ملانوری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از کشفیات محموله بزرگ مواد مخدر در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان برای مبارزه با مواد مخدر و تامین امنیت افزود: این اقدام نیروی انتظامی در واقع هدیه سلامتی و امنیت به مردم است.
کد خبر: ۹۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 01 June 2021

وی اظهار کرد: با وجود مرزی بودن، وسیع و کویری بودن خراسان جنوبی، اقدامات نیروهای انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی برای ایجاد و حفظ امنیت پایدار در منطقه قابل تقدیر است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از نهادهایی که در دوران شیوع کرونا همواره در صحنه بوده، نیروی انتظامی است و اقدامات موثری در زمینه کنترل عبور و مرور و محدودیت‌ها توسط این نهاد انجام شده است.
وی افزود: سال گذشته فشار زیادی به مجموعه نیروی انتظامی وارد شد چرا که در کنار رسالت اصلی خود یعنی تامین امنیت، در زمینه مدیریت کرونا هم ورود پیدا کرد.
ملانوری با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر خراسان جنوبی در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافت گفت: این رشد کشفیات نشان‌دهنده این است که هیچ موضوعی رسالت اصلی نیروی انتظامی را تحت الشعاع قرار نداده است.
استاندار خراسان جنوبی امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از کشفیات مواد مخدر بازدید کرد و کتاب اطلس جامع امنیتی کویر خراسان جنوبی نیز با حضور وی رونمایی شد.

این کتاب ۱۸۰ صفحه‌ای بانک اطلاعاتی جامع برای دستگاه‌های امنیتی و نظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود که عمده محورهای عبور اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در آن درج شده است.

بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی یک هفته گذشته با تلاش ماموران انتظامی در خراسان جنوبی کشف شد.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان با افغانستان مرکز مشترک دارد و سومین استان پهناور ایران بعد از کرمان و سیستان و بلوچستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار