مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی
پروین پناهنده- مبلغ نهایی دوره جدید ارائه تسهیلات وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری 10 میلیون تومان اعلام شد که در مقایسه با دوره قبل افزایشی ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 01 May 2021

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی این خبر را در پیگیری "تابناک" مبنی بر زمزمه های افزایش سقف وام ضروری بازنشستگان کشوری در راستای اجرای طرح های رفاهی برای این قشر اعلام و تاکید کرد:‌احتمال افزایش رقم وام ضروری در این دوره وجود ندارد.

به گفته "محمد باقری نژاد" بازپرداخت این وام 10 میلیون تومانی 4 درصد با اقساط 36 ماهه است و بازنشستگان کشوری استان با پرداخت ماهانه 300 هزار تومان می توانند برای بازپرداخت وام خود اقدام کنند.

وی در ادامه سخنانش با خبرگزاری "تابناک" به آغاز ثبت نام دوره جدید پرداخت وام ضروری  از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 اشاره و تاکید کرد:‌پایان مهلت ثبت نام این وام پایان ماه جاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی استقبال بازنشستگان کشوری استان برای ثبت نام وام ضروری را مطلوب ارزیابی کرد و از پرداخت 11 هزار و 346 فقره وام ضروری  تا پایان سال گذشته به متقاضیان خبر داد که رقم این وام سال گذشته از 7 به 10 میلیون تومان افزایش یافت.

به گفته وی با توجه  به وجود 16 هزار و 700 بازنشسته کشوری در استان پرداخت این تعداد فقره وام ضروری کم سابقه و تحول خوبی بوده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همچنین از ارائه تمام خدمات این صندوق به صورت غیر حضوری صحبت و به این نکته اشاره کرد که  بازنشستگان کشوری مرکز استان و شهرستان ها در صورت تمایل به دریافت خدمات این صندوق به صورت حضوری می توانند به نزدیک ترین دفتر پیشخوان محل سکونت خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار