در تابناک بخوانید:
فرمانده انتظامی استان از کشف 146 کیلوگرم تریاک در شهرستان"بیرجند" خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 07 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، از ابتدای سال تاکنون خبرهای غیررسمی  و رسمی شندیه می شود که کشفیات مواد مخدر و درگیری مدافعان وطن با قاچقچیان افزایش یافته است.

آیا حمل موادمخدر و توزیع آن مسئله اجتماعی است یا اقتصادی؟

متاسفانه سود بالای این تجارت حرام و کثیف و طمع ثروتمند شدن آن منجر به دستگیری بالغ بر 10 هزار نفر در خراسان جنوبی شده است که بیش از 90 درصد از قاچاقچیان غیربومی هستند. کنترل آسیب های اجتماعی و رفع محرومیت یکی از مهمترین دستورات مقام معظم رهبری بوده است و همواره دولت ها بر مبارزه با آن تاکید دارند که متاسفانه در چند روز گذشته یکی از مدافعان وطن در همین درگیری ها به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این یک زنگ هشدار به دولت و مقامات ارشد نظام است که دستگیری بالغ بر 10 هزار نفر در یک استان مرزی که خط مقدم مبارزه با موادمخدر و این آسیب اجتماعی است بیش از حد زیاد و نیازمتد تدابیر ویژه است.در ادامه....

سردار"ناصر فرشید" اظهار داشت: مأموران پاسگاه"باقران" شهرستان بیرجند هنگام گشت زنی در محورهای فرعی روستای"بوشاد" به یک وانت مزدا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي بيان داشت: مأموران در بازرسي از وانت مزدا 146 كيلوگرم ترياك که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف كردند.

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در اين رابطه يك خودرو توقيف و 2 متهم دستگیر كردند كه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.

سردار فرشید تصریح کرد: پليس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد لذا همکاري شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه های تاثیرگذار با پليس نيز در کاهش جرايم نقش به سزایی خواهد داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار