مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پنجاه و یکمین کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی از پرداخت 59 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 29 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در پنجاه و یکمین کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی آمار تسهیلات کرونا استان را اعلام کرد و گفت : تسهیلات کرونا با توجه به 14 رسته شغلی به شدت آسیب دیده از کرونا ثبت نام صورت گرفت. که6401 پرونده با مبلغ 77 میلیارد تومان متقاضی استفاده از تسهیلات بودند که تاکنون 5442 پرونده با مبلغ 59میلیارد و 400 میلیون تومان توسط بانک های عامل به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است .

اشرفی در خصوص مهلت ثبت نام در این طرح گفت: مهلت ثبت نام برای تسهیلات کرونا به اتمام رسیده. بجز در حوزه وزارت ورزش جوانان که تا پایان دی ماه می باشد. که شامل فعالیت ها و کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده ویروس کرونا در حوزه ورزش و جوانان است. که با مراجعه به سامانه کارا می توانند ثبت نام نمایند. 

وی گفت:سقف این تسهیلات 960 میلیون و باز پرداخت این تسهیلات برای رسته شغلی ورزش و جوانان از خرداد 1400 می باشد.

وی در خصوص بیمه بیکاری اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 6329 نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که پس از بررسی های صورت گرفته 5500نفر واجد شرایط استفاده از بیمه بیکاری شدند، همچنین با توجه به ادامه بیکاری بخشی از جامعه هدف در مرداد ماه ثبت نام مجدد در سامانه جدید صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار