مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی: 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ تیم امدادی برای رسیدگی به حوادث کوهستان در استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۲۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 12 December 2020
به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی به مناسبت روز جهانی کوهستان بیان کرد: لزوم توجه به اهمیت کوه و کوهستان باعث شد تا سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۳ روز ۱۱ دسامبر برابر با ۲۱ آذرماه را به عنوان روز جهانی کوهستان اعلام کند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم امدادی در رسیدگی به حوادث کوهستان در استان اظهار کرد: کوه های باقران، سربیشه، قاین و نهبندان به ترتیب از نقاط پرحادثه در خراسان جنوبی بوده که سالانه حوادث زیادی را منجر می شوند.
رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ تیم برای رسیدگی به ۳۹ مورد حادثه کوهستان اعزام شده اند، افزود: بیشترین حوادث مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.
وی از امداد رسانی به ۵۶ حادثه دیده در این حوادث خبر داد و اظهار کرد: همچنین در این حوادث هشت نفر گرفتار توسط نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته اند.
 
بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، نجات یافتگان سه نفر به صورت سراپایی درمان شده و پنج نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار