فرمانده انتظامی استان از کشف 353 کیلو و 850 گرم مواد مخدر شامل 99 کیلو و 250 گرم حشیش و 254 کیلو و 600 گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو 405 در شهرستان"سربیشه" خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 12 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،

سردار "ناصر فرشید" اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط خودروهای تیزرو در محورهای فرعی "سربیشه" تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان "سربیشه" به یک سواری پژو 405 که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور دادند که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی متوقف کردند که متهم اقدام به آتش زدن خودرو کرد که با اقدام سریع مأموران، متهم دستگیر و خودرو اطفای حریق شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 353 کیلوو 850 گرم مواد مخدر، شامل: 99 کیلو و 250 گرم حشیش و 254 کیلو و 600 گرم تریاک کشف کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار