معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اختصاص 200 تخت بستری به بیمارستان‌ فارابی برای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 07 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،بهمن روشنی  با اشاره به افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: زنگ خطر کرونا باز هم در استان به صدا در آمده و آمار بستری و مرگ و میرها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در تمامی بیمارستان‌ها معمولا پذیرش بیمار داریم، گفت: بیمارستان‌های شهدا و حضرت ابوالفضل(ع) در این مدت همکاری بسیار خوبی در پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با دانشگاه داشته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان فارابی خبر داد و افزود: تجهیزات ۱۲ تخت آی.سی.یو بیمارستان فارابی تامین شده است.

وی با اشاره به انتقال بخش روانپزشکی زنان بیمارستان فارابی به بیمارستان امام رضا(ع)، گفت:بخش روانپزشکی زنان در بیمارستان فارابی وجود ندارد و کلا به بیماران کووید ۱۹ اختصاص داده شد، البته بخش مردان یک و دو روانپزشکی و اورژانس روانپزشکی مردان همچنان دایر است.

روشنی تصریح کرد: با اختصاص حدود ۴۸ تخت دیگر به بیماران کووید ظرفیت تخت های بیمارستان فارابی به ۱۸۰ تخت افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان فارابی چهار بخش کووید ۱۹ و ۲ بخش آی.سی.یو وجود دارد که با اضافه شدن یک بخش آی.سی.یو دیگر که در حال راه اندازی است تعداد تخت‌های بستری به حدود ۲۰۰ می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار