مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از حمایت این ارگان از برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: همزمان شدن افتتاح پروژه‌های شهرداری قم و آغاز هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به تاثیر روحیه جهاد و ایثار در جامعه افزود: ادامه این روحیه در مجموعه شهرداری قم به هدف بزرگ خدمت به مردم تبدیل شده است.

کلانترزاده با توجه شهرداری نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در برنامه شهرداری قم ۳۰ سرفصل برای این موضوع برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های شهرداری قم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نامگذاری کوچه و خیابان‌های شهر به نام شهدا گرفته تا حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری گسترش دارد.

کلانترزاده با اشاره به تالیف کتاب با موضوع شهدا در شهرداری قم، خاطرنشان کرد: از چهار شهیدی که شهرداری قم به انقلاب اسلامی تقدیم کرده کتاب خاطرات دو شهید تا کنون چاپ شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری در هفته دفاع مقدس، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهر قم در این زمینه، تمام مراسم‌ها به صورت غیر حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار