رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: امکان آموزش مجازی دست کم ۶ هزار و ۷۰۰ دانشجوی این دانشگاه در هر ساعت در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 22 September 2020

محمد رضا جلالی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان اصفهان، کلاس‌های درس این دانشگاه بصورت مجازی برگزار خواهد شد که امکان برگزاری ۷۰ کلاس درس در هر ساعت از طریق سامانه آموزش مجازی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مجازی دانشگاه پیام نور استان اصفهان از امروز یکم مهر آغاز شد، اظهار داشت: کلاس‌های درس این دانشگاه از طریق سامانه آموزش مجازی " ال ام اس " (Lms) برای دانشجویان ارایه می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان اصفهان از اسفند سال گذشته و بدنبال تعطیلی کلاس‌های حضوری بدلیل شیوع بیماری کرونا، آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد، اضافه کرد: در ترم تحصیلی گذشته تجربه‌های خوبی از آموزش مجازی بدست آمد و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: در ترم نخست سال تحصیلی جاری، دروس دانشگاه پیام نور اصفهان به‌صورت استانی و با محوریت هشت قطب ارایه می‌شود.

جلالی با بیان اینکه هشت مرکز دانشگاهی پیام نور بعنوان قطب مشخص شدند و سایر مراکز و واحدها زیر پوشش آنها قرار می‌گیرند، قطب‌های آموزش مجازی را مراکز اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، خوراسگان، آران و بیدگل، شهرضا و زرین‌شهر معرفی کرد.

وی درباره درس‌های عملی و آزمایشگاهی توضیح داد: اگر درس‌های عملی دارای ماهیت پژوهشی باشند می‌توان آن را از طریق سامانه ال ام اس ارایه کرد و اگر آزمایشگاهی و کارگاهی باشند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بصورت محدود برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به اینکه انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از دهم شهریور آغاز شد و تا دوم مهر ادامه دارد، گفت: زمان حذف و اضافه دروس از هشتم تا بیستم مهر است.

جلالی با بیان اینکه همه دانشجویان می‌توانند شهریه خود را به‌صورت تسهیلات بانکی با بهره ۱.۴ درصد پرداخت کنند، اضافه کرد: سقف تسهیلات بانکی برای دانشجویان این دانشگاه ۲۰ میلیون تومان است.

وی یکی از اقدام‌های دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی جدید را راه‌اندازی سامانه و مرکز پشتیبانی با شماره تلفن ۳۵۳۴ اعلام و تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند همه سوالات خود را درباره مسائل مختلف آموزشی، دانشجویی و فرهنگی از طریق این سامانه مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار