کد خبر: ۹۰۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 22 September 2020

پرسپولیس، بهترین نماینده باشگاهی ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی حساس و نفسگیر، با یک گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مغلوب میزبان کهکشانی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ امشب در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس‌ ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف الدحیل قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری تیم قطری به پایان رسید.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست در این مسابقه، همچنان هفت امتیازی ماندند و به رده دوم جدول گروه C سقوط کردند. با این نتیجه، تکلیف صعود تیم پرسپولیس از این گروه به دیدار آخر این تیم مقابل الشارجه کشیده شد. تیم پرسپولیس در بازی رفت نیز با ۲ گل مقابل الدحیل شکست خورده بود.

تیم الدحیل هم با ۹ امتیاز به صدر جدول این گروه صعود کرد. این تیم تا پیش از بازی مقابل پرسپولیس در رتبه سوم جدول ایستاده بود.

 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی (٧١ امید علیشاه)، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (٧١ علی شجاعی)، میلاد سرلک (۶۵ احمد نورالهی)، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (۶۵ آرمان رمضانی). 

ترکیب الدحیل

محمد احمد البکری، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، لوئیز جونیور، ادمیلسون جونیور (٧۵ اسماعیل محمد)، کریم بوضیاف (٧۵ خالد محمد)، عبدالله الاحرک (۸۸ علی عفیف)، سلطان البریک، المعز علی، دودو ادواردو رودریگوئز (۶٨ محمد مونتاری) و رامین رضائیان.

 

المعز علی در دقیقه ۶۰ تک گل دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم پرستاره قطری که در طول بازی از حمایت عجیب داور بهره می‌برد، بعد از به ثمر رساندن گل سه امتیازی از روی پنالتی به شدت مشکوک، روی به اتلاف وقت و مصدومیت‌های ساختگی آورد و دفاع چندلایه و اتوبوسی این تیم مدعی، اثری از کلاس بین المللی فوتبال نداشت.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

شرح گل

پرسپولیس صفر - الدحیل یک (دقیقه ۶۰: المعز علی): پنالتی اعلام شده به سود الدحیل را المعز علی به سمت چپ زد تا گل اول این تیم به ثمر برسد.

نیمه اول

دقیقه ۱۰ : نفوذ احسان پهلوان از جناح راست موقعیت بسیار خوبی برای سرخپوشان ایجاد کرد که ضربه وحید امیری را

دروازه‌بان الدحیل راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۳: داور سریلانکایی به دلیل اعتراض کادر فنی پرسپولیس، تذکری جدی به یحیی گل‌محمدی داد.

دقیقه ۱۶: بار دیگر ارسال بشار رسن موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد که تعلل پهلوان باعث شد در مرحله اول موقعیت سرخپوشان از دست برود و در ادامه هم ضربه آل‌کثیر از بالای دروازه راهی اوت شود.

دقیقه ۲۲: داور اولین کارت زرد بازی را به جونیور نشان داد.

دقیقه ۲۷: شجاع خلیل‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۰: حرکت خطرناک بازیکنان الدحیل با ضربه ادواردو و پس از برخورد به پای بازیکنان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس باز هم آل‌کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: حامد لک، ضربه محکم رامین رضاییان را از داخل محوطه جریمه و در ادامه مدافعان پرسپولیس دور کردند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: ارسال بشار رسن پس از عبور از مقابل آل‌کثیر در درستان دروازه‌بان الدحیل قرار گرفت.

دقیقه ۵۸: بی‌احتیاطی شجاع خلیل‌زاده و خطای او روی جونیور باعث شد تا داور سریلانکایی برای تیم الدحیل پنالتی اعلام کند. در این صحنه به نظر می‌رسید، داور با سختگیری به سود الدحیل اعلام پنالتی کرده است.

دقیقه ۶۰: معزعلی از روی نقطه پنالتی، دروازه حامد لک را باز کرد تا تیم قطری با یک گل از پرسپولیس پیش بیفتد.

دقیقه ۶۷: حرکت در عمق بشار رسن و ضربه این بازیکن به سمت دروازه الدحیل با دفع ناقص دروازه‌بان الدحیل همراه شد که در ادامه عیسی آل‌کثیر نتوانست دروازه خالی قطری‌ها را باز کند و توپش راهی اوت شد.

دقیقه ۸۰: تلاش بازیکنان پرسپولیس برای خلق موقعیت در این دقایق بی‌نتیجه ماند و نفوذ بازیکنان سرخپوش با سد دفاعی الدحیل همراه شد.

دقیقه ۸۴: ارسال بشار رسن در شلوغی محوطه جریمه به موقعیتی خطرناک تبدیل شد، اما ضربه سر بازیکنان پرسپولیس و در ادامه شوت احسان پهلوان توسط مدافعان حریف برگشت داده شد.

دقیقه ۹۰: آرمان رمضانی به طرز مشکوکی داخل محوطه جریمه الدحیل سرنگون شد، اما داور بازی اعتقادی به پنالتی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۱+۹۰: رامین رضاییان نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۹۰: احمد البکری دروازه‌بان الدحیل به دلیل اتلاف وقت از داور بازی کارت زرد گرفت.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار