رحیمی بیان کرد: همچنین کار راه‌اندازی و توجه به مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز باید با اولویت‌بندی دنبال شود. استاندار فارس گفت: نباید با کمبود زیرساخت‌ها در شهرک‌هایی که متقاضیان زیادی دارد، موجب دلسردی سرمایه‌گذاران و روگردانی آنها از سرمایه‌گذاری در استان شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: این شرکت نیز باید نسبت به انجام تمام اقدامات اداری اقدام و با صدور مجوزهای بی‌نام، زمینه تسهیل در سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی را بیش از پیش فراهم کند.
وی ادامه داد: همچنین شناسایی واحدهای راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز به عنوان یکی از اولویت‌های هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی مد نظر باشد.
او اظهار داشت: تعداد واحدهای دارای مشکل، نوع مشکلات آن واحدها، دلایل بروز و راهکارهای رفع معضلات نیز باید جمع آوری و دسته‌بندی شود.
استاندار فارس گفت: همه بخش‌ها و مجموعه‌های مرتبط نیز باید بکوشند تا هرماه تعدادی از واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید بازگردد.
وی خواستار تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شد و افزود: البته در این میان نباید مانع فعالیت افرادی شد که قصد فعالیت دارند ولی به دلایلی دچار مشکلاتی شده‌اند.
رحیمی بیان کرد: همچنین کار راه‌اندازی و توجه به مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز باید با اولویت‌بندی دنبال شود.
استاندار فارس گفت: نباید با کمبود زیرساخت‌ها در شهرک‌هایی که متقاضیان زیادی دارد، موجب دلسردی سرمایه‌گذاران و روگردانی آنها از سرمایه‌گذاری در استان شد.
او اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس نباید به انتظار تقاضای سرمایه‌گذاران بماند بلکه باید با ایجاد تیم‌های جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این جهت گام بردارد و تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار