ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در رسانه های استان به نقل از من خبر مرگ 13 دانش آموز کرمانشاهی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درج شده که آن را تکذیب می کنم.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 21 September 2020

دکتر ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون سه دوره غربالگری از ۷ هزار و ۱۲۹ کودک زیر ۵ سال در استان صورت گرفته که  ۱۷۸ نفر نیاز به بستری در بیمارستان داشتند.


وی افزود: متاسفانه در این مدت  ۸ کودک که همگی دارای بیماری شدید زمینه‌ای بوده اند فوت شدند.و این آمار هیچگونه ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد زیرا کودکان فوت شده زیر ۵ سال  بوده و مدرسه نمی رفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: والدین در مورد فرستادن یا نفرستادن فرزندان خود به مدرسه مختار هستند و در صورت نفرستادن از فضای مجازی استفاده کنند و در صورت رفتن به مدرسه باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شکیبا تاکید کرد:متاسفانه برخی از اصحاب رسانه با برداشت نادرست از گزارش اینجانب در ستاد استانی مدیریت کرونا‌ ،اعداد غیر مرتبط و اشتباهی از ابتلا یا فوت کودکان را به نقل از اینجانب بازتاب داده‌اند که صحیح نیست و رعایت امانت درانتقال مطالب نشده است که این امر پیگیری و برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار