مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۱۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 15 September 2020

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۱۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

غلامرضا فلاحی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌هایی از سوم خردادماه سال جاری آغاز شده است که تا پایان سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس دو هزار عنوان برنامه در ایام مختلف سال پیش‌بینی شده است، بیان‌کرد: همچنین ۱۰۰ برنامه محوری با شعار «ما قوی هستیم» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

رژه نیروهای مسلح به علت شیوع کرونا برگزار نمی‌شود..

فلاحی افزود: در سال جاری به علت شیوع کرونا در جامعه رژه نیروهای مسلح را در هفته دفاع مقدس نخواهیم نداشت.

وی با اشاره به تجلیل از پنج هزار رزمنده خراسان‌جنوبی به صورت سازمانی و عمومی در خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتدار ۴۰ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود و همکاری صدا و سیما و فضای مجازی این نمایشگاه را به خانه‌های مردم می‌بریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۳۱ شهریورماه سخنرانی به صورت ویدیو کنفرانسی خواهند داشت، بیان‌کرد: غبارروبی مزار شهداء، رونمایی از تمبر چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کلنگ‌زنی ساخت ۱۴ یادمان شهدای گمنام استان و رونمایی از ۱۰ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فلاحی با اشاره آغاز ساخت مرکز موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: برآورد اولیه ساخت این موزه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است که تاکنون تنها دو میلیارد تومان به صورت ملی و استانی به این پروژه اختصاص یافته که ناکافی است.

 

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار