آقای بهنامجو؛‌ اجازه دهید کارشناسان مستقل ارزیابی کنند
استاندار اردبیل مدعی شد که در طول دو سال اخیر به اندازه 30 سال به بزرگراه‌‌های استان افزوده شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل- مشگین‌شهر اظهار داشت: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی- بیله سوار، اردبیل- سرچم، نیر - سراب، کلور - درام، تونل اردبیل -آستارا و گرمی - پارس اباد فعالیت‌های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا 1404 بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می‌‌شود.

وی با بیان اینکه  جهش خوبی در توسعه راه‌های استان اردبیل صورت گرفته است، افزود: توسعه راه‌های مواصلاتی استان بعنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت‌های مهم برنامه‌ریزی توسعه استان است که با تکمیل آنها مسیر توسعه اقتصادی منطقه هموار می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه‌های اجرایی متولی تلاش کنند، گفت: در مسیر اردبیل مشکین‌‌شهر که 25 کیلومتر در سفر رییس‌‌جمهور به استان افتتاح شد و 18 کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و با نیم سال 1400 به اتمام می‌‌رسد.

وی افزود: همزمان با اجرای پروژه جاده مشگین‌شهر چندین کارگاه بزرگ پروژه‌های راهسازی استان فعال و به سرعت در حال احداث جاده‌های چهاربانده در استان هستند.

بهنام‌جو مذعی شد که در طول دو سال اخیر به اندازه 30 سال به بزرگراه‌‌های استان افزوده شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال جاری اعتبار عمرانی و راه سازی استان نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل، شایسته است آقای اکبر بهنامجو اجازه دهند ادعایشان مبنی بر این که در 2 سال اخیر به اندازه 30 سال به بزرگراههای استان افزوده شده،‌ از سوی کارشناسان مستقل و ذیربط و البته با در اختیار گذاشتن آمار و اطلاعات شفاف راستی ‌آزمایی و نتایج آن توسط رسانه‌ها به افکار عمومی بیان شود.

ضمن این که با یک حساب سرانگشتی از سهم ناچیز استان از زیرساخت‌های ارتباط جاده‌ای و آمار نگران‌کننده قربانیان جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی منتهی به اردبیل و درون استان،‌ این توضیح واضحات است که بخواهیم در این حوزه دنبال اطلاعات و آمار مستند باشیم! 

انتهای‌پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
باسلام و احترام . یواش ......می شه دوتا کارشناس حوزه راه این فرمایش استاندار را بررسی کنند . وبا عدد وکیلومتر . مشخصات راه های مواصلاتی احداثی را تببین کنند. همدان اوزاخ . کرتی یو خون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
معلومه آدم دولت پولدار یا رفیق پولدار داشته باشه با هدیه های اونا میتونه اندازه حتی 3000 سال هم راه بسازه!
خدایا به جیب همه رفقای ما ملت خیر و برکت بده و همه آنها را از گزند جمیع بلیات دور کن! همگی بگین آمین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
انصافامهندس بهنامجواستانداری ساعی هستندواین ادعادرست هست بریدتحقیق کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار