فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۳۲۴ هزار تردد جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 15 April 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا محدودیت و موانع تردد در سطح استان برداشته شده است ابراز داشت: تعداد تردد‌های روزانه استان کرمانشاه به صورت متوسط ۳۲۴۳۰۶ مورد بوده که از این تعداد ۳۱۵۲۹ مورد ورودی به استان و ۲۹۲۲۳ مورد دیگر خروجی بوده است. میزان تردد‌های جاده‌ای به صورت روزانه در سال جاری ۱۶۰۰۷۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: میزان تردد‌های جاده‌ای در هفته جاری ۳۲۴۳۰۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته (۲۵۹۷۱) بیش از هشت درصد افزایش یافته است. همچنین تعداد ورودی به استان و خروجی از آن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب ۲۰ و ۲۷ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به ورودی و خروجی در مرز پرویز خان افزود: تعداد ورودی و خروجی روزانه مسافر در این مرز در سال گذشته بیش از هزار نفر بوده که در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات صورت گرفته به صفر رسیده است. لازم به ذکر است که ورودی خودرو‌های سواری به مرز ۱۵ دستگاه بوده که بیش از ۳۰۰ دستگاه نیز به صورت روزانه در صادرات کالا فعالیت داشته اند. همچنین بار گازوئیل، بنزین، ترانزیت و کانتینر به ترتیب توسط ۱۱، ۲، ۸ و ۹ دستگاه حمل شده است.

کرمی در پایان با اشاره به کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در ورودی و خروجی استان خاطرنشان کرد: ضد عفونی ناوگان به صورت کامل در تمامی ورودی‌ها به ویژه ورودی شهرستان قصر شیرین، ورودی از مرز پرویز خان و ورود از کشور عراق به صورت نیمه مکانیزه انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار