استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با بیان اینکه میزان ابتلای بیماری کرونا به ۲ درصد کاهش یافته است، یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت مدارس، مهدهای کودک، مراکز آموزشی، صنوف مختلف تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و ادارات نیز با یک سوم حضور نیروهای خود فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 02 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: دیروز سیزده بدر و مقارن با حضور مردم در طبیعت و پاسداشت این سنت قدیمی، مردم در این روز نهایت همکاری را با مسئولان داشتند و برای حفظ سلامت خود و سایر اقشار جامعه از خانه‌های خود خارج نشدند.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم متعهد استان ایلام همچنان تا فروکش کردن موج کرونا در استان به قانون فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند و کماکان فقط در حد ضرورت و نیاز از منازل خود خارج شوند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش و سیر نزولی یابد.

وی در مورد سامانه غربالگری سلامت هم گفت: باتوجه به تبلیغات و فراخوان‌های گسترده تاکنون افزون بر ۸۵ درصد مردم استان ایلام در این طرح ثبت نام کرده‌اند و مورد پایش سلامت کارشناسان مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود سایر افراد جامعه که به هر علت در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند تحت پوشش آن قرار بگیرند.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که همچنان نیازمند همکاری جدی مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم، افزود: اگر همراهی مردم به همین شکل ادامه یابد انشاءالله به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص می‌شویم.

وی تاکید کرد: هم اکنون همه مبادی ورودی و خروجی استان ایلام برای تردد خودروهای عبوری به شدت کنترل می‌شود و هیچ مسافری حق تردد غیرضروری بین شهری را ندارد و مسافران نوروزی باقیمانده در استان هم هرچه سریع‌تر استان ایلام را به مقصد استان‌های مبدا خود ترک کنند./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار