آنچه ما را به سمت وسوی انتخاب می کشاند معیارهای وجودی ، شعارها و شخصیت کاریزمای یک کاندید است .
کد خبر: ۸۲۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ 16 February 2020

تابناک ایلام ، امین دانیالی :: شاید در مناطق ما ایل وطایفه چرب تر از انتخاب براساس اندیشه وتفکر است که این نیز مورد وثوق است .

اگر در انتخاب بر اساس ایل وطایفه آنچه یک شخص را متمایز از دیگران قرار میدهد علم واندیشه باشد میتواند کمک کند تا انتخاب را انتخابی درست قلمداد کرد. در هر پست سیاسی ،اجتماعی ، فرهنگی سواد علمی وتجربه کاری میتواند موتور چرخه پیشرفت و موفقیت را سریع تر به حرکت دربیاورد.

نقش ما به عنوان کسی که مسئول انتخاب هستیم زمانی پررنگ تر میشود که آنچه وآن کس که انتخاب کردیم ما راوجامعه ای که در آن زندگی میکنیم را رو به جلو حرکت دهد .

اگر انتخاب ما انتخابی از روی علم وآ گاهی باشد و شخصی را  که انتخاب کردیم معیار و ملاک های علمی نمایندگی را داشته هیچ گاه پشیمان نخواهیم شد  .

این روزها مطالب زیاد در مورد انتخابات وگزینه های انتخاب نشر داده شده ولی همه به نوعی سعی دارند جامعه را به سوی انتخابی صحیح سوق دهند بیاییم معیار توانایی علمی و جایگاه کاری افراد را مدنظر داشته باشیم تا فردایی دیگر پشیمان نشویم .

انتخاب درست زمانی اتفاق خواهد افتاد که انتخاب کننده قدم های پیش روی انتخاب شونده را بدرستی رصد کند و قدرت تحلیل آن در راستای اهداف کاندیداتوری وی را با ژرف نگری و عاقبت اندیشی پیگیری کند..

انتخاب ما زمانی موجب تغییر و شکوفایی می شود که خواستگاهای ما منطقی و با برنامه و اولویت در جهت وظایف نمایندگی جستجو کنیم.

بنا براین پیش تعریف وظایف نماینده را بدرستی درک کنیم و چنانچه نماینده را برای کاری غیر از رسالت نمایندگی یعنی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون، انتخاب کنیم بدان ماند که میخواهیم از آب کره بگیریم./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار