در آذربایجان‌غربی؛
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: پنج مادر باردار در سه شهرستان‌ ارومیه، سلماس و تکاب طی ۴۸ ساعت گذشته توسط اکیپ‌های امدادی هلال احمر این استان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
کد خبر: ۸۲۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 15 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛سعید رهبر سوره افزود: این مادران باردار از ساکنان روستا‌های «آغ برزه» سلماس، «آق اتاق» و دیوان‌دره تکاب و «کورمیک» سرو ارومیه بعد از ساعت‌ها تلاش نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی شهرستان‌ها انتقال یافتند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود کولاک، راه‌های ارتباطی این روستا‌ها بسته بود و توانایی حرکت توسط خود اهالی وجود نداشت که بر همین اساس گروه‌های امدادی پزشکی، درمانی و راهداری تا انتقال کامل بیماران در محل حضور داشتند.

وی بیان کرد: همه نیرو‌های جمعیت هلال احمر آماده هستند تا در صورت بروز حوادث و خسارت احتمالی به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کنند.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان گرفتار کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی‌ها مسافران برای تردد، زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار