آخرین باری که سفر روحانی به ایلام برنامه ریزی شد ،دی ماه سال جاری بود که بدلیل مصادف شدن با شهادت وتشییع پیکر سردار سلیمانی این سفر به وقوع نپیوست .
کد خبر: ۸۱۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 01 February 2020

با وجود اینکه امروز استاندار ایلام وتمامی دستگاههای اجرایی استان پای کار بودند تا به بهترین نحو ممکن مراسم استقبال از رییس جمهور برنامه ریزی شود ؛اما در ساعات پایانی امروز برای سومین بار این سفر کنسل شد.

به گزارش تابناک ایلام ،از ماهها پیش موضوع سفر رییس جمهور روحانی به استان ایلام از سوی مسئولین استانی  اعلام وبرنامه ریزی می شود . اما هر بار بنا بدلایلی این سفر کنسل وبه زمان بعد موکول شده است .

آخرین باری که سفر روحانی به ایلام برنامه ریزی شد ،دی ماه سال جاری بود که بدلیل مصادف شدن با شهادت وتشییع پیکر سردار سلیمانی این سفر به وقوع نپیوست .

اما بر اساس برنامه ریزی دفتر رییس جمهور ،قرار بود سه شنبه همین هفته حسن روحانی مهمان مردم استان ایلام شوند ،در حالیکه بامدیریت  استاندار ایلام در روزهای اخیرو جلسات مکرر وهماهنگی با دستگاههای مرتبط ،برنامه ریزی های لازم  برای استقبال از ایشان صورت پذیرفت  ،اما در کمال ناباوری در ساعات پایانی امروز این سفر برای بار سوم لغو شد.

 اگر چه استاندارایلام تلاش های لازم برای تحقق سفر رییس جمهور به ایلام  و بهره مندی مردم استان از برکات این سفر را انجام داده واز  این حیث حرجی متوجه ایشان نیست ،اما بهتر است با توجه به آمادگی استان و حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه های زیرینایی نظیر نفت ،گاز وپتروشیمی وسایر صنایع کوچک وبزرگ تحقق این سفر ضروری به نظر می رسد.

باوجود اینکه در پشت کنسل شدن این سفر دلایل موجهی وجود دارد واز سویی نظر به آثار مهم سفر رییس جمهور به استان ایلام ،قطعا به موازات چشم انتظاری مردم ومسئولین استان، برنامه ریزان دفتر رییس جمهور در تلاش خواهند بود  تا در زمان مناسب وقبل از برگزاری انتخابات سفر روحانی به استان ایلام تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
هنوز خبردار نشده که قراره بیاد ایلام ،،،همش کار...
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خدا را شکر که نمیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تابناک چرا میگی روحانی مهمان مردم؟مردم همچی مهمان شومی را نمی خوان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
لغو شد بهتر است از کنسل شد که فرنگی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار