محمدرضا غلامی پاک با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انجام مصاحبه با آن‌ها گفت: به زودی لیست کاندیدا‌های مورد حمایت ائتلاف منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 19 January 2020
سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: دومین مجمع عمومی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان در اوایل هفته آینده و با معرفی و ارائه برنامه‌های کاندیدا‌های برگزیده در مرحله مصاحبه این شورا تشکیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، غلامی پاک اظهار داشت: در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه کاندیدا‌های واجد شرایط که ساز و کار شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی را به‌عنوان مرجعیت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌ِرو پذیرفته‌اند فرصت مجددی را برای نامزد‌هایی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز در برهه حساسی قرار داریم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه اخیر نمازجمعه تهران فرمودند: باید انتخابات پرشوری برگزار شود، افزود: باید بستر حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان بیان کرد: ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان از ماه‌های قبل با هدف کمک به انتخاب اصلح اقدامات و برنامه‌های مختلفی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انجام مصاحبه با آن‌ها گفت: به زودی لیست کاندیدا‌های مورد حمایت ائتلاف منتشر می‌شود.

غلامی‌پاک بیان کرد: این شورا در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه کاندیدا‌های واجد شرایط که ساز و کار شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی را به‌عنوان مرجعیت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو پذیرفته‌اند فرصت مجددی را برای نامزد‌هایی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت برای شرکت در روند مقبول ائتلاف است گفت: داوطلبینی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند می‌توانند مطابق فراخوان قبلی این شورا مبتنی بر فرآیند ارائه برنامه و انجام مصاحبه ضمن پذیرش تعهدنامه مکتوب به این شورا در فرصت محدود از امروز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه تا دوشنبه پایان وقت اداری با مراجعه به دفتر این شورا واقع در میدان پیشاهنگی - ابتدای بلوار فاطمیه (س) نسبت به قرارگرفتن در ارزیابی این مجموعه اقدام کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان با اعلام اینکه دومین مجمع عمومی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان با حضور اعضای مدعو این ائتلاف، در اوایل هفته آینده و با معرفی و ارائه برنامه‌های کاندیدا‌های برگزیده در مرحله مصاحبه این شورا تشکیل می‌شود، عنوان کرد: در برنامه آتی مجمع با آرای اعضای، سه برابر ظرفیت نمایندگان حوزه انتخابیه همدان و فامنین معرفی می‌شوند تا پس از تطبیق با فرآیند نظرسنجی توسط منابع معتبر، دو داوطلب نهایی خود را به عموم نیرو‌های انقلابی معرفی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار