محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه بارش‌ها به صورت پراکنده تا روز سه شنبه ادامه دارد، ابراز کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی تقویت می‌شود و باید منتظر بارش برف بیشتری در نقاط مختلف استان باشیم.
کد خبر: ۸۱۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 19 January 2020
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بارش برف و باران تا اواخر هفته در استان همدان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، باقری شکیب اظهار داشت: سامانه بارشی که وارد استان شده طی امروز و امشب بارش‌هایی را به صورت برف و باران بر جای میگذارد. میزان بارش‌ها در نقاط جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت پراکنده تا روز سه شنبه ادامه دارد، ابراز کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی تقویت می‌شود و باید منتظر بارش برف بیشتری در نقاط مختلف استان باشیم.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه از امشب تا روز چهارشنبه دمای استان ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد سردتر میشود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ارتفاع بارش برف در روز چهارشنبه به ۲۰ سانتی‌متر هم برسد.

باقری شکیب افزود: از روز جمعه نیز یک سامانه بارشی جدید و قوی وارد استان می‌شود که اطلاعات دقیق آن را در روز‌های آینده منتشر می‌کنیم.
وی به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای ۹ درجه به عنوان گرمترین نقطه استان و درگزین با حداقل دمای منفی ۴ درجه به عنوان سردترین شهرستان استان گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات روز گذشته ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و در سردترین ساعات نیز به منفی ۱ درجه رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار